Yves Rocher
Věrnostní klub
Newsletter
Seznam přání
Naše obchody
Můj účet
My cart

Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy k věrnostnímu klubu

Kontaktujte nás :

S každým nákupem se prodlužuje platnost všech bodů o jeden rok. V případě, že rok nenakoupíte v průběhu 365 dní, body propadají.

Po přihlášení do zákaznického účtu na www.yves-rocher.cz. Pro zobrazení správného počtu bodů je nutné mít spárovanou věrnostní kartu. Dále u kosmetických poradkyň a na každé účtence po uskutečněném nákupu.

Po přihlášení do zákaznického účtu na www.yves-rocher.cz lze v sekci můj účet lze spárovat libovolný počet věrnostních karet pomocí tlačítka "Přidat věrnostní kartu". Pokud jste při registraci do věrnostního klubu neuvedli telefonní číslo, věrnostní kartu nelze tímto způsobem spárovat se zákaznickým účtem. Jde o bezpečnostní opatření. Pokud si přejete spárovat věrnostní kartu, u které není přiřazeno žádné telefonní číslo, obraťte se prosím na jakoukoliv kamennou prodejnu a vyplňte aktualizační formulář. Proces párování věrnostních karet trvá 48 hodin.

Po přihlášení do zákaznického účtu na www.yves-rocher.cz je v sekci můj účet tato informace uvedena v prvním poli pod stavem bodového konta.

Ano, pokud máte dostatečný počet bodů, tak můžete kdykoli využít slevu jakékoli úrovně.

Ne, platí, že v rámci kamenných prodejen je možno použít 1 slevu v 1 obchodě v rámci 24 hodin. V internetovém obchodě lze využít jednu slevu v rámci jedné objednávky.

Poskytnutím telefonního čísla společnosti Yves Rocher získám schopnost rychlejší identifikace v rámci věrnostního klubu na prodejně a e-shopu.

Ne, v rámci 1 dne a jednoho obchodu lze použít pouze 1 slevu. Ostatní body samozřejmě na účtě zůstávají a lze je použít v rámci dalšího nákupu a dne.

Ano. Maximální počet bodů, kterého mohu jako zákazník dosáhnout, je 10 000. Yves Rocher preferuje, aby zákazníci využívali odměny za věrnost co nejčastěji.

Systém se aktualizuje každých 24 hodin v noci, maximální počet bodů, kterého můžete dosáhnout a následně využít, je 10 000.

Věrnostní body lze využít při objednávce v košíku. Slevu na kosmetický výrobek lze uplatnit pouze s nákupem jakéhokoliv dalšího produktu. Sleva bude poskytnuta na kosmetický výrobek s výjimkou dárkových kompozic, dárkových kazet a dárkových šeků. Pokud katalogová cena výrobku převyšuje slevu vybrané úrovně, účastník doplatí rozdíl mezi slevou a katalogovou cenou vybraného výrobku. Pokud je katalogová cena vybraného výrobku nižší než sleva vybrané úrovně, rozdíl účastníkovi nebude vyplacen.

Zákazník internetového obchodu získává za svoje nákupy body stejným způsobem jako zákazník kamenného obchodu. Jediný rozdíl vyplývá z legislativy online nakupování a to lhůta pro odstoupení od smlouvy 14 dní. Věrnostní body jsou přiřazeny po 40 dnech od odeslání objednávky, kdy má Yves Rocher jistotu, že transakce opravdu proběhla.

Nejčastější dotazy k internetovým objednávkám

Kontaktujte Zákaznické centrum Yves Rocher na e-mailové adrese: info@yves-rocher.cz a uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky (CZVPI…). Pakliže byla Vaše zásilka vyexpedována, kontaktujeme doručovací společnost a informujeme je o změně doručovací adresy. V případě, že znáte číslo Vašeho balíku, můžete změnu nahlásit přímo doručovací společnosti, případně kontaktovat kurýra po obdržení zprávy s jeho kontaktními údaji.

Kontaktujte Zákaznické centrum Yves Rocher na e-mailové adrese: info@yves-rocher.cz a uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky (CZVPI...). Stav objednávky lze dohledat v zákaznikém účtu v sekci objednávky.

Standardní doba doručení je do 7 pracovních dní. Všechny objednávky jsou odesílány do externího skladu, kde je zpracovávají a kompletují. Následně jsou balíčky předávány doručovací zvolenému přepravci k doručení. Pokud Vám během této doby nebude doručena, kontaktujte nás na : info@yves-rocher.cz.

Pokud Vám nabídky nejsou doručovány, kontaktujte nás prosím na emailu: info@yves-rocher.cz nebo telefonicky na čísle +420 490 522 512. Uveďte prosím Vaše jméno, příjmení a číslo věrnostní karty.

Pokud chcete změnit adresu pro doručování nabídek, kontaktujte nás prosím na emailu: info@yves-rocher.cz nebo telefonicky na čísle +420 490 522 512. Uveďte prosím Vaše jméno, příjmení, číslo věrnostní karty a Vaši novou adresu.