Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy

Potřebuji změnit adresu doručení zásilky?

Kontaktujte Zákaznické centrum Yves Rocher na e-mailové adrese: eshop@yves-rocher.cz a uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky (CZVPI...)

Jak mohu zjistit stav mé objednávky?

Kontaktujte Zákaznické centrum Yves Rocher na e-mailové adrese: eshop@yves-rocher.cz a uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky (CZVPI...)

Kdy dorazí má zásilka?

Standardní doba doručení je 5 pracovních dní. Všechny objednávky jsou odesílány do externího skladu, kde je zpracovávají a kompletují. Následně jsou balíčky předávány doručovací službě DPD k doručení. PokudVám během této doby nebude doručena, kontaktujte nás na : eshop@yves-rocher.cz.

Nedostávám pravidelné nabídky poštou

Pokud Vám nabídky nejsou doručovány, kontaktujte nás prosím na emailu: info@yves-rocher.cz nebo telefonicky na čísle 800 99 66 33. Uveďte prosím Vaše jméno, příjmení a číslo věrnostní karty.

Potřebuji změnit emailovou adresu pro zasílání newsletterů

Zasílání newsletteru na Vaši e-mailovou adresu aktivujete či zrušíte po přihlášení do Vašeho účtu. Pokud nemáte svůj zákaznický účet aktivujte pomocí panelu v dolní části úvodní webové stránky Yves Rocher - „Aktivace zasílání newsletteru“. Pokud ani jedna z možností neřeší tento problém, kontaktujte nás na: eshop@yves-rocher.cz.

Změna adresy pro zasílání nabídek poštou

Pokud chcete změnit adresu pro doručování nabídek, kontaktujte nás prosím na emailu: info@yves-rocher.cz nebo telefonicky na čísle 800 99 66 33. Uveďte prosím Vaše jméno, příjmení, číslo věrnostní karty a Vaši novou adresu.

Tyto webové stránky používají cookies za účelem poskytování služeb v souladu s Pravidly cookies.

Více informací