Často kladené otázky
chyba ajaxu

Tato akce vygenerovala chybu, pravděpodobně na naší straně. Stránku znovu načtěte a zkuste to ještě jednou

Důvod chyby : unknown

Yves Rocher
0
Dobrý den, jak vám mohu pomoci?
Často kladené otázky
Moje objednávka
Doručení objednávky
Můj účet
Naše obchody
Naše produkty

    Často kladené otázky

    Kde mohu sledovat svoji objednávku?

    Chcete-li zkontrolovat stav vaší zásilky, jednoduše se přihlaste ke svému účtu a přejděte do sekce "Moje objednávky". Zde naleznete přehled všech objednávek uskutečněných za posledních 6 měsíců spolu s odkazy na sledování zásilek, které byly již odeslány.

    Poznámka: Sledování zásilky je možné až po jejím odeslání. Tuto informaci obdržíte vždy e-mailem, jakmile zásilka opustí sklad.

    Jaké jsou náklady na doručení?

    Hodnota nákladů na dopravu se může měnit v závislosti na období. Doporučujeme vám zkontrolovat aktuální podmínky a výši dopravného na webových stránkách v sekci Akce a nabídky. Minimální hodnota nákladů na dopravu je 59 Kč za objednávku. Ceny se mohou změnit bez předchozího upozornění.

    Poznámka: Minimální hodnota objednávky je 1 Kč.

    Jaká je dodací lhůta?

    Vaše objednávka bude doručena v průměru do 3–4 pracovních dnů. V oblastech s horší dostupností počítejte s doručením až 10 pracovních dnů.

    Jakmile vaše zásilka opustí sklad, můžete její stav sledovat v sekci Moje objednávky.

    Jak obnovit zapomenuté heslo?

    Pokud jste zapomněl/a heslo, klikněte v nabídce na „Přihlásit se“ a poté na „Obnovit heslo“. Přístup ke svému účtu získáte prostřednictvím jednorázového odkazu nebo vytvořením nového hesla. Jednoduše zadejte svou e-mailovou adresu propojenou s vaším účtem. Celý proces trvá jen několik minut.

    Kde najdu své zákaznické číslo?

    Vaše 9místné zákaznické číslo naleznete:

    • V potvrzovacím e-mailu ihned po odeslání objednávky ze skladu.
    • V objednávkovém formuláři z předchozí objednávky.

    Jak si vybrat bezpečné heslo?

    Silné a bezpečné heslo by mělo obsahovat:

    • Minimálně 8 znaků
    • Alespoň 1 číslici
    • Alespoň 1 velké písmeno
    • Alespoň 1 malé písmeno
    • Alespoň 1 interpunkční znaménko nebo speciální znak

    Chcete-li změnit heslo, přihlaste se ke svému účtu a postupujte podle našich pokynů, nebo klikněte na « Obnovit heslo » v horní části domovské stránky.

    Kde najdu nejbližší obchod?

    Chcete-li najít svůj nejbližší obchod, použijte prosím mapu našich obchodů a zadejte své PSČ, abyste získali seznam obchodů ve vašem okolí. Naši konzultanti jsou tu pro vás!

    Jak mohu smazat svůj účet?

    Přímé smazání účtu uživatelem na webových stránkách není možné. Chcete-li účet smazat, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na info@yves-rocher.cz. Ve zprávě prosím uveďte vaši platnou e-mailovou adresu uvedenou v zákaznickém účtu, jméno, příjmení a pokud možno i číslo věrnostní karty.

    Další informace o svých právech a našich Zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde.

    Zobrazit vše

    Moje objednávka

    Je možné změnit nebo zrušit objednávku online?

    Po dokončení objednávky na webových stránkách již bohužel není možné objednávku změnit ani zrušit. Pokud jste si nákup rozmyslel/a nebo nejste s některými produkty spokojen/a, můžete je vrátit nebo vyměnit podle návodu v přiloženém dokumentu k zásilce.

    Jaká je minimální hodnota online objednávky?

    Minimální hodnota objednávky je 1 Kč (bez nákladů na dopravu). Z důvodu nákladů na zpracování není možné přijímat objednávky pod tuto hodnotou. Pokud máte v blízkosti obchod Yves Rocher, navštivte nás osobně a naše kosmetické poradkyně vám rády pomohou.

    Kde mohu sledovat historii objednávek?

    Pokud máte účet Yves Rocher, můžete si zkontrolovat historii objednávek a veškeré nákupy po přihlášení ke svému účtu.

    Doporučujeme vám také přidat si své oblíbené produkty na seznam přání, abyste je mohl/a znovu snadno objednat. Stačí jednoduché kliknutí na ikonu srdce v pravém horním horu obrázku produktu na webových stránkách.

    Moje zásilka není kompletní nebo je poškozená. Co mám dělat v takovém případě?

    Pokud v zásilce chybí jeden nebo více produktů nebo pokud byly produkty poškozeny během přepravy, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum.. Naši konzultanti vás provedou dalšími kroky a pomohou vám problém vyřešit.

    Doručení objednávky

    Kde mohu sledovat svoji objednávku?

    Chcete-li zkontrolovat stav vaší zásilky, jednoduše se přihlaste ke svému účtu a přejděte do sekce "Moje objednávky". Zde naleznete přehled všech objednávek uskutečněných za posledních 6 měsíců spolu s odkazy na sledování zásilek, které byly již odeslány.

    Poznámka: Sledování zásilky je možné až po jejím odeslání. Tuto informaci obdržíte vždy e-mailem, jakmile zásilka opustí sklad.

    Jaké jsou náklady na doručení?

    Hodnota nákladů na dopravu se může měnit v závislosti na období. Doporučujeme vám zkontrolovat aktuální podmínky a výši dopravného na webových stránkách v sekci Akce a nabídky. Minimální hodnota nákladů na dopravu je 59 Kč za objednávku. Ceny se mohou změnit bez předchozího upozornění.

    Poznámka: Minimální hodnota objednávky je 1 Kč.

    Jaká je dodací lhůta?

    Vaše objednávka bude doručena v průměru do 3–4 pracovních dnů. V oblastech s horší dostupností počítejte s doručením až 10 pracovních dnů.

    Jakmile vaše zásilka opustí sklad, můžete její stav sledovat v sekci Moje objednávky.

    Jak mohu vrátit nebo vyměnit produkt?

    Vaše spokojenost je naší prioritou! Produkt objednaný na webu můžete vrátit nebo vyměnit do šesti měsíců od data objednávky. Vrácení nebo výměna je možná po odeslání produktu poštou spolu s dokladem o koupi a vyplněným formulářem pro vrácení, který naleznete na zadní straně faktury na následující adresu:

    Yves Rocher North America Inc.
    2199 boul. Fernand-Lafontaine Suite 300
    Longueuil (Québec), J4G 2V7

    Za vrácení zboží odpovídáte vy. Nejsou zde účtovány žádné další poplatky.

    Mohu vrátit nebo vyměnit produkt zakoupený online v kamenném obchodě?

    V tuto chvíli to bohužel není možné. Chcete-li vrátit nebo vyměnit produkt, postupujte podle pokynů, které obdržíte v přiloženém dokumentu k zásilce.

    Mohu svoji objednávku odeslat na jinou adresu, než je adresa mého bydliště?

    Při zadávání objednávky můžete změnit doručovací adresu na libovolnou adresu dle vašeho výběru: do práce, k přátelům, k rodině nebo k sousedům. Jen se ujistěte, že vaše fakturační adresa odpovídá adrese přiřazené k vaší kreditní kartě.

    Moje zásilka není kompletní nebo je poškozená. Co mám dělat v takovém případě?

    Pokud v zásilce chybí jeden nebo více produktů nebo pokud byly produkty poškozeny během přepravy, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum.. Naši konzultanti vás provedou dalšími kroky a pomohou vám problém vyřešit.

    Mohu svoji objednávku odeslat na jinou adresu, než je adresa mého bydliště?

    Při zadávání objednávky můžete změnit doručovací adresu na libovolnou adresu dle vašeho výběru: do práce, k přátelům, k rodině nebo k sousedům. Jen se ujistěte, že vaše fakturační adresa odpovídá adrese přiřazené k vaší kreditní kartě.

    Nezapomeňte, že své oblíbené doručovací adresy si můžete uložit již při zadávání objednávky nebo ve svém osobním účtu, abyste si ušetřil/a čas při vytváření dalších objednávek.

    Mějte prosím na paměti, že všechny naše zásilky jsou odesílány s fakturou uvnitř. Bez ní v současné době není možné zasílat dárkové balíčky.

    Zobrazit vše

    Můj účet

    Jak vytvořit účet na webových stránkách?

    Na domovské stránce vyplňte registrační formulář se svými osobními údaji a zvolte si heslo.

    Poté potvrďte vytvoření účtu kliknutím na tlačítko „Vytvořit účet“ ve spodní části stránky.

    Jak obnovit zapomenuté heslo?

    Pokud jste zapomněl/a heslo, klikněte v nabídce na „Přihlásit se“ a poté na „Obnovit heslo“. Přístup ke svému účtu získáte prostřednictvím jednorázového odkazu nebo vytvořením nového hesla. Jednoduše zadejte svou e-mailovou adresu propojenou s vaším účtem. Celý proces trvá jen několik minut.

    Jak změním e-mailovou adresu přiřazenou k mému účtu?

    Pokud chcete změnit svou e-mailovou adresu, přihlaste se ke svému účtu v horní části webové stránky prostřednictvím své aktuální e-mailové adresy a hesla.

    Po přihlášení klikněte na „Moje osobní údaje“, zadejte svou novou emailovou adresu a potvrďte změnu.

    Poznámka: Když změníte svou e-mailovou adresu, změní se vaše přihlašovací údaje. Při příštím přihlášení použijte svou novou e-mailovou adresu a aktuální heslo.

    Jak změním dodací adresu ve svém účtu?

    Pokud chcete změnit svou dodací adresu, přihlaste se ke svému účtu v horní části webové stránky prostřednictvím své e-mailové adresy a hesla.

    Po přihlášení klikněte na stránku "Moje adresy", zadejte svou novou adresu a klikněte na „Vytvořit“.

    Poznámka: Před každým potvrzením své objednávky zkontrolujte, zda je vaše dodací a fakturační adresa v košíku uvedena správně.

    Jak změním heslo ke svému účtu?

    Pokud chcete změnit heslo, přihlaste se ke svému účtu v horní části webové stránky prostřednictvím své e-mailové adresy a aktuálního hesla.

    Po přihlášení klikněte na stránku "Moje osobní údaje", zadejte své nové heslo a klikněte na „Potvrdit“.

    Kde najdu své zákaznické číslo?

    Vaše 9místné zákaznické číslo naleznete:

    • V potvrzovacím e-mailu ihned po odeslání objednávky ze skladu.
    • V objednávkovém formuláři z předchozí objednávky.

    Jak si vybrat bezpečné heslo?

    Silné a bezpečné heslo by mělo obsahovat:

    • Minimálně 8 znaků
    • Alespoň 1 číslici
    • Alespoň 1 velké písmeno
    • Alespoň 1 malé písmeno
    • Alespoň 1 interpunkční znaménko nebo speciální znak

    Chcete-li změnit heslo, přihlaste se ke svému účtu a postupujte podle našich pokynů, nebo klikněte na « Obnovit heslo » v horní části domovské stránky.

    Jak se chránit před falešnými e-maily?

    Máte podezření, že jste obdrželi falešný e-mail od YVES ROCHER?
    Co nejdříve kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na info@yves-rocher.cz nebo telefonicky na čísle +420 490 522 512 od pondělí do pátku v čase od 9:00 - 17:00 hodin.
    Poté nám prosím přepošlete tento e-mail. Sdělení projde analýzou a poté v zájmu spokojenosti našich zákazníků budou podniknuty příslušné kroky.

    Odpověděli jste na tento podvodný e-mail a poskytli své osobní údaje včetně čísla platební karty?
    Doporučujeme, abyste neprodleně kontaktovali svou banku.

    Jak reagovat na tento typ zprávy?
    Nikdy na takové požadavky neodpovídejte.

    Upozorňujeme, že YVES ROCHER vás nikdy nebude žádat o poskytnutí důvěrných informací (bankovní údaje, PIN kód...) prostřednictvím e-mailu.
    V případě otevření tohoto typu e-mailu:

    • Nikdy neotevírejte přílohy, mohou obsahovat virus.
    • Nikdy neklikejte na odkaz v e-mailu, pokud si nejste jist/a jeho původem.

    Jak mohu smazat svůj účet?

    Přímé smazání účtu uživatelem na webových stránkách není možné. Chcete-li účet smazat, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na info@yves-rocher.cz. Ve zprávě prosím uveďte vaši platnou e-mailovou adresu uvedenou v zákaznickém účtu, jméno, příjmení a pokud možno i číslo věrnostní karty.

    Další informace o svých právech a našich Zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde.

    Zobrazit vše

    Naše obchody

    Kde najdu nejbližší obchod?

    Chcete-li najít svůj nejbližší obchod, použijte prosím mapu našich obchodů a zadejte své PSČ, abyste získali seznam obchodů ve vašem okolí. Naši konzultanti jsou tu pro vás!

    Jaké jsou otevírací hodiny prodejny?

    Otevírací dobu svého obchodu naleznete na mapě našich obchodů. Těšíme se na vás!

    Jak si mohu domluvit schůzku v obchodě?

    Svou schůzku si můžete rezervovat:

    • Na webových stránkách: Přihlaste se do svého uživatelského účtu a zkontrolujte služby, které vaše prodejna nabízí. Přehled všech prodejen naleznete na mapě našich obchodů.
    • Telefonicky: Kontaktujte přímo prodejnu, abyste se dozvěděli o dostupných termínech. Telefonní číslo vaší prodejny naleznete na mapě našich obchodů.

    Mohu použít dárkovou kartu zakoupenou v obchodě k zaplacení nákupu online?

    Nous récupérons les données... Veuillez patienter quelques secondes, puis réessayer de couper ou copier.

    Mohu využít odměny z věrnostní karty při nakupu online?

    Vaši věrnostní kartu můžete nyní použít pouze při nákupu v kamenných prodejnách. To znamená, že sbírání věrnostních bodů a jejich uplatnění je možné pouze v obchodě. Svůj nejbližší obchod najdete na mapě našich obchodů.

    Mohu si objednat online a objednávku vyzvednout v kamenné prodejně?

    Služba Klikni & vyzvedni není v současné době na našich webových stránkách k dispozici. Objednávky uskutečněné online budou odeslány na adresu uvedenou ve druhém kroku objednávky. Pokud si přejete nakoupit v kamenné prodejně, použijte mapu našich obchodů k vyhledání nejbližší prodejny. Naše kosmetické poradkyně jsou připraveny vám s nákupem pomoci.

    Zobrazit vše

    Naše produkty

    Jsou výrobky Yves Rocher bezlepkové?

    Naše kosmetické produkty neobsahují lepek jako ingredienci. Vzhledem k přítomnosti některých rostlinných extraktů však mohou jednotlivá složení obsahovat stopy lepku v extrémně nízké koncentraci, které jsou současnými analytickými metodami nedetekovatelné. Nemůžeme tedy zaručit, že naše produkty jsou 100% bezlepkové.

    Jsou výrobky Yves Rocher veganské?

    Zavázali jsme se nabízet širokou škálu veganských produktů a většina našich produktů je skutečně veganská. Výjimku tvoří jen několik málo produktů, které obsahují včelí vosk – výměšek včel medonosných.

    Jsou výrobky Yves Rocher testovány na zvířatech?

    Od roku 1989 se značka Yves Rocher rozhodla přestat testovat na zvířatech a začala využívat jiné metody k zajištění kvality svých produktů. Obecně značka odmítá jakékoliv suroviny živočišného původu (s výjimkou včelího vosku).

    Jak mohu získat více informací o produktech a jejich použití?

    Na našich webových stránkách naleznete všechny potřebné informace, abyste lépe poznal/a naše řady a produkty - složení produktů, textury, tipy na použití, závazky atd. Pokud máte jakékoli otázky, navštivte nejbližší prodejnu nebo kontaktujte náš zákaznický servis. Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli a poradili!

    Jak číst složení produktu?

    Na našich webových stránkách naleznete všechny potřebné informace, abyste lépe poznal/a naše řady a produkty - složení produktů, textury, tipy na použití, závazky atd. Pokud máte jakékoli otázky, navštivte nejbližší prodejnu nebo kontaktujte náš zákaznický servis. Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli a poradili!

    Jak porozumět seznamu složek v produktech?

    V popisu každého produktu na webových stránkách najdete kompletní seznam ingrediencí, které daný produkt obsahuje. Složení je také podrobně uvedeno přímo na produktech nebo na jejich obalu.

    Abyste lépe porozuměl/a složení, ingredience přírodního původu jsou označeny zeleně.

    Co mám dělat, když produkty nejsou skladem?

    Vyznat se v ingrediencích může být někdy poměrně složité. Právě proto jsme pro vás připravili Slovník ingrediencí! Naleznete zde veškeré rostlinné ingredience, konzervanty, změkčovadla, barviva a další složky, které jsou součástí složení našich produktů. Abyste složení lépe porozuměl/a, ingredience přírodního původu jsou označeny zeleně.

    Proč byl prodej mého produktu ukončen?

    Díky neustálému výzkumu vám každý rok přinášíme to nejlepší, inovujeme naše produkty a přidáváme nové. Abychom vám mohli i nadále nabízet účinnější produkty, občas musíme některé nahradit.

    Neváhejte se obrátit na naše kosmetické poradkyně v prodejnách nebo telefonicky na naše zákaznické centrum. Rádi vám pomůžeme najít produkt, který nejlépe odpovídá vašemu očekávání.

    Jak si vytvořit seznam přání?

    Doporučujeme si přidat své oblíbené produkty do "Seznamu oblíbených produktů", abyste si je mohl/a příště objednat rychleji. Stačí kliknout na ikonu srdce na webové stránce produktu. Produkty přidané do tohoto seznamu naleznete ve svém zákaznickém účtu.

    Jak vyjádřit svůj názor na produkt?

    Protože si velmi vážíme vašeho názoru, budeme rádi za zpětnou vazbu na naše produkty! Pokud chcete napsat recenzi, přejděte na webovou stránku produktu a klikněte na „Napsat recenzi“ v sekci „Hodnocení“. Můžete ohodnotit vybraný produkt a podělit se o svou zkušenost v komentáři. Vaše recenze pomáhají i ostatním zákazníkům při výběru!

    Zobrazit vše
Aktualizováno dne 27/08/2025
Produkt byl přidán do Vašeho seznamu přání.Zobrazit můj seznam přání.